Tuesday, September 14, 2010

LIKE FATHER LIKE SON

Ir Syard - 6016 8111185
emailsyad@yahoo.com
Walaupun dia masih menuntut lagi di UITM Kota Kinabalu, namun dia kerap kali menyertai trip memancing ke kawasan laut lepas/dalam seperti Pulau Mengalun, Karang Karang, Sejali, 320 hinggalah 360 dll. Dia juga mahir mengendalikan KINGFISH dan Aksesori lain seperti Fishing Gears, GPRS, Fishfinder dll. Pada asasnya dia telah banyak membantu untuk perancangan jangka panjang KINGFISH  dan bakal peneraju masa depan nanti. Apa apa pun tamatkan pengajian dahulu adalah keutamaan beliau dan seisi keluarga. Memancing sekadar hobi je. Tanpa pekerjaan tetap hobi tidak akan menyusul.

Ada kesempatan  pasti dia bersama ke laut untuk mempelajari teknikal/selok-belok/adat-resam memancing dan menilai sendiri kemungkinan kemungkinan lautan atau pulau yang tak boleh di jangka oleh sesiapapun. Segala ilmu dan pengalaman yang ada perlu di berikan juga kepada anak anak sebagai pewaris minat. Demikian juga ilmu dan pengalaman ini akan dikongsikan bersama dengan semua pembaca budiman.

Sebahagian sahaja potret bersama tuaian ikan pancingan beliau diberikan seperti di bawah ini untuk tatapan pembaca semua dan Terima Kasih.

"Tidak sesiapa dibenarkan mencetak, menjilid, menyalin, memindah
dan upload semula semua potret ini tanpa kebenaran pemiliknya."

Sila hubungi:

No. Telefon: Esmadol - 6019 8956757 / Ir Syard - 6016 8111185
Email: esmajim@yahoo.com / emailsyad@yahoo.com


















JUMPA LAGI DALAM POST AKAN DATANG

4 comments: